ניווט בפורום
צריך להתחבר כדי ליצור נושאים ותגובות.

גוגל מחמירה כללי פרסום למטבעות קריפטוגרפיים באירופה

גוגל הודיעה על החלת מדיניות פרסום מחמירה יותר למטבעות קריפטוגרפיים באירופה, בהתאם לכללי השווקים בנכסי קריפטו (MiCA). המהלך עשוי לשפר את הגנת המשקיעים על ידי מניעת הונאות כמו הצעות ראשוניות למטבעות (ICO), אך יוכל גם להוביל לפערים באכיפה, לפי יועצים משפטיים. החל מה-23 באפריל, פרסומות למטבעות יציבים וארנקים אלקטרוניים באירופה יידרשו לעמוד בסטנדרטים של מסגרת ה-MiCA האירופית או תחת רגולציית ספקי שירותים לנכסי קריפטו (CASP).

הפרסומים יצטרכו לעמוד בדרישות החוק המקומיות ואף לקבל אישור מגוגל. המדיניות החדשה תחול במדינות רבות, כולל גרמניה, צרפת, איטליה ושוודיה. במקרה של הפרת המדיניות, גוגל תספק אזהרות למפרסמים לפחות שבעה ימים לפני השעיה אפשרית.

גוגל מגדירה את המדיניות החדשה כ"חרב פיפיות": מצד אחד היא מחזקת את ההגנה על משקיעים על ידי סינון שחקנים לא מוסדרים, ומצד שני, היא עלולה להיות מגבילה בלי גמישות ביישום. השינויים במדיניות של גוגל קשורים לרגולציות החדשות במסגרת MiCA משנת 2024, שעלולות להקשות על חברות קטנות להתחרות. מאטן ארדר, יועץ משפטי, הסביר שהעדכונים עשויים להיות מכוונים יותר להגנה על גוגל מאחריות משפטית מאשר על המשקיעים עצמם.