כיצד להכניס נשים לעולם הקריפטו
ציטוט מ מערכת האתר ב 07/05/2025, 14:01בעולם המלא במושגים טכניים ואי אמון, נשים בתחום קריפטו מאמינות כי הדרך להכניס יותר נשים לחלל הזה מתחילה בבהירות, חינוך ובניית קהילה. בכנס "Blockchain Baddies" בדובאי, נשים שיתפו חוויות וסיפרו מדוע השתתפות רחבה יותר של נשים חשובה לעתיד הקריפטו. בראיונות עם Cointelegraph, הודגש הצורך בפישוט המושגים והנגשתם לנשים בסביבות תומכות.
נשים במרחב ה-Web3 ציינו כי פישוט השפה הטכנית ויצירת סביבות בטוחות ללמידה עשויים לפתוח דלתות לנשים. קרולין יורק, מנהלת שיווק בחברת Web3, הדגישה את הצורך בבהירות ואמרה: "עלינו לפשט את המידע כדי למשוך יותר נשים." היא הוסיפה כי נשים מרגישות בטוחות יותר בסביבות אינטימיות וקהילתיות, ומכאן החשיבות של יוזמות כמו SheFi.
סאימה טאריק קהאן, מהנדסת ומחנכת, הסכימה עם יורק והדגישה את הנחיצות של פישוט מושגי הקריפטו והבנתם הבסיסית, הנדרשת לנשים להיכנס לתחום. היא גם ציינה את הפוטנציאל ב-Web3 לחיבור כישרונות לא מנוצלים.
פלומה סוריה בראון, מחברת ותלמידת SheFi, ציינה כי חינוך פיננסי הוא המפתח להבנת התחום. לדבריה, הבנה רחבה של מושגי הבעלות והקהילה יכולה להוביל לנשים למשוך למרחב זה.
בנוסף, אביגיל קסבייר, מנהלת שיווק ב-Fasset, ציינה כי חברות חייבות לעבוד על הנגשת הקריפטו לנשים באמצעות שיפור מוצרים והקשבה למשוב הקהילות הנשיות.
בעולם המלא במושגים טכניים ואי אמון, נשים בתחום קריפטו מאמינות כי הדרך להכניס יותר נשים לחלל הזה מתחילה בבהירות, חינוך ובניית קהילה. בכנס "Blockchain Baddies" בדובאי, נשים שיתפו חוויות וסיפרו מדוע השתתפות רחבה יותר של נשים חשובה לעתיד הקריפטו. בראיונות עם Cointelegraph, הודגש הצורך בפישוט המושגים והנגשתם לנשים בסביבות תומכות.
נשים במרחב ה-Web3 ציינו כי פישוט השפה הטכנית ויצירת סביבות בטוחות ללמידה עשויים לפתוח דלתות לנשים. קרולין יורק, מנהלת שיווק בחברת Web3, הדגישה את הצורך בבהירות ואמרה: "עלינו לפשט את המידע כדי למשוך יותר נשים." היא הוסיפה כי נשים מרגישות בטוחות יותר בסביבות אינטימיות וקהילתיות, ומכאן החשיבות של יוזמות כמו SheFi.
סאימה טאריק קהאן, מהנדסת ומחנכת, הסכימה עם יורק והדגישה את הנחיצות של פישוט מושגי הקריפטו והבנתם הבסיסית, הנדרשת לנשים להיכנס לתחום. היא גם ציינה את הפוטנציאל ב-Web3 לחיבור כישרונות לא מנוצלים.
פלומה סוריה בראון, מחברת ותלמידת SheFi, ציינה כי חינוך פיננסי הוא המפתח להבנת התחום. לדבריה, הבנה רחבה של מושגי הבעלות והקהילה יכולה להוביל לנשים למשוך למרחב זה.
בנוסף, אביגיל קסבייר, מנהלת שיווק ב-Fasset, ציינה כי חברות חייבות לעבוד על הנגשת הקריפטו לנשים באמצעות שיפור מוצרים והקשבה למשוב הקהילות הנשיות.