דרכים לגיוס נשים לעולם הקריפטו
ציטוט מ מערכת האתר ב 07/05/2025, 14:01בעולם שבו הטכנולוגיה והחדשנות מאופיינות במורכבות ובחוסר אמון, נשים בעולם ה-Web3 טוענות שהדרך לגייס עוד נשים לתחום הקריפטו היא דרך הגברות, חינוך ויצירת קהילה. באירוע שארגנה קהילת "Blockchain Baddies" במהלך הכנס Token2049 בדובאי, נשים שיתפו חוויות אישיות על כניסתן לעולם ה-Web3 והסבירו מדוע השתתפותן הכרחית לעתיד התעשייה.
במסגרת ראיונות עם Cointelegraph, כמה מחברות הקהילה ציינו שהפתרון מתחיל בפישוט המושגים הטכניים ויצירת סביבת למידה תומכת. מניהול שיח ברור ועד פיתוח מיומנויות חדשות, הן סבורות שהנגשת הקריפטו והפיכתו לאינטואיטיבי יותר יכול לפתוח דלתות נוספות לנשים בתעשייה.
קרוליין יורק, מנהלת שיווק בחברה בתחום ה-Web3 בשם Serotonin, הדגישה שההפיכה של התחום למזמין יותר לנשים מתחילה בהבהרה של המידע. "כדי למשוך יותר נשים, עלינו לשפר את המובנות והבהירות של המידע," היא אמרה.
יורק ציינה שנשים מרגישות בנוח יותר במקומות בעלי אמון גבוה ונפגשות עם קולגות שמבינות אותן. "נשים לומדות מנשים אחרות," היא הוסיפה, תוך שהיא מדגישה יוזמות חינוכיות קהילתיות כמו SheFi, המפיצות את הידע בתחום לנשים נוספות.
סאימה טאריק חאן, מהנדסת וחברת קהילת הקריפטו, הסבירה שפישוט השפה והבנת המושגים כמו DeFi ומטבעות קריפטו הם הצעדים הראשונים. "אנחנו צריכים ליצור הבנה בסיסית של התחום," היא אמרה.
חאן הוסיפה שנשים רבות מסיימות תארים במדעי המחשב, אך הן מופיעות במספרים נמוכים בשוק העבודה. היא אמרה שטבעו הגמיש לעבודה מרחוק של ה-Web3 מציע הזדמנות חשובה לנצל כישרונות אלו.
פאלומה סוריה בראון, סופרת ומלגאית בתוכנית SheFi, הסכימה שחינוך הוא המפתח, אך ציינה שהשכלה פיננסית צריכה להתחיל מהיסוד. "אנשים לא תמיד יודעים מה זה Web3," היא אמרה. "הם רואים קריפטו כמשהו מסוכן אם הם לא משקיעים בו מנקודת מבט חיובית."
בראון הדגישה שהגברת ההשכלה הפיננסית ובניית אמון הן קריטיות למשיכת נשים לתחום. היא אמרה שאם יותר אנשים יבינו את המושגים של בעלות, חופש וקהילה ב-Web3, הם ימצאו בו עניין.
בנוסף, אביגייל קסאבייר, מנהלת שיווק בפלטפורמה הפיננסית Fasset ב-Web3, ציינה שהחברות צריכות לסייע בהפיכת הקריפטו לנגיש יותר לנשים. קסאבייר ציינה שהצוות שלה עובד לצד קהילות של נשים כדי לפתח את המוצרים על בסיס המשוב שהן מקבלות. "אנחנו עובדים יחד עם קהילות נשיות להבין את חוויותיהן ולהתאים את הממשק והמוצרים לצרכים שלהן," היא אמרה. "אנחנו רוצים להפוך את הפלטפורמה לידידותית ואינטואיטיבית יותר עבור הקהל הנשי שלנו."
בעולם שבו הטכנולוגיה והחדשנות מאופיינות במורכבות ובחוסר אמון, נשים בעולם ה-Web3 טוענות שהדרך לגייס עוד נשים לתחום הקריפטו היא דרך הגברות, חינוך ויצירת קהילה. באירוע שארגנה קהילת "Blockchain Baddies" במהלך הכנס Token2049 בדובאי, נשים שיתפו חוויות אישיות על כניסתן לעולם ה-Web3 והסבירו מדוע השתתפותן הכרחית לעתיד התעשייה.
במסגרת ראיונות עם Cointelegraph, כמה מחברות הקהילה ציינו שהפתרון מתחיל בפישוט המושגים הטכניים ויצירת סביבת למידה תומכת. מניהול שיח ברור ועד פיתוח מיומנויות חדשות, הן סבורות שהנגשת הקריפטו והפיכתו לאינטואיטיבי יותר יכול לפתוח דלתות נוספות לנשים בתעשייה.
קרוליין יורק, מנהלת שיווק בחברה בתחום ה-Web3 בשם Serotonin, הדגישה שההפיכה של התחום למזמין יותר לנשים מתחילה בהבהרה של המידע. "כדי למשוך יותר נשים, עלינו לשפר את המובנות והבהירות של המידע," היא אמרה.
יורק ציינה שנשים מרגישות בנוח יותר במקומות בעלי אמון גבוה ונפגשות עם קולגות שמבינות אותן. "נשים לומדות מנשים אחרות," היא הוסיפה, תוך שהיא מדגישה יוזמות חינוכיות קהילתיות כמו SheFi, המפיצות את הידע בתחום לנשים נוספות.
סאימה טאריק חאן, מהנדסת וחברת קהילת הקריפטו, הסבירה שפישוט השפה והבנת המושגים כמו DeFi ומטבעות קריפטו הם הצעדים הראשונים. "אנחנו צריכים ליצור הבנה בסיסית של התחום," היא אמרה.
חאן הוסיפה שנשים רבות מסיימות תארים במדעי המחשב, אך הן מופיעות במספרים נמוכים בשוק העבודה. היא אמרה שטבעו הגמיש לעבודה מרחוק של ה-Web3 מציע הזדמנות חשובה לנצל כישרונות אלו.
פאלומה סוריה בראון, סופרת ומלגאית בתוכנית SheFi, הסכימה שחינוך הוא המפתח, אך ציינה שהשכלה פיננסית צריכה להתחיל מהיסוד. "אנשים לא תמיד יודעים מה זה Web3," היא אמרה. "הם רואים קריפטו כמשהו מסוכן אם הם לא משקיעים בו מנקודת מבט חיובית."
בראון הדגישה שהגברת ההשכלה הפיננסית ובניית אמון הן קריטיות למשיכת נשים לתחום. היא אמרה שאם יותר אנשים יבינו את המושגים של בעלות, חופש וקהילה ב-Web3, הם ימצאו בו עניין.
בנוסף, אביגייל קסאבייר, מנהלת שיווק בפלטפורמה הפיננסית Fasset ב-Web3, ציינה שהחברות צריכות לסייע בהפיכת הקריפטו לנגיש יותר לנשים. קסאבייר ציינה שהצוות שלה עובד לצד קהילות של נשים כדי לפתח את המוצרים על בסיס המשוב שהן מקבלות. "אנחנו עובדים יחד עם קהילות נשיות להבין את חוויותיהן ולהתאים את הממשק והמוצרים לצרכים שלהן," היא אמרה. "אנחנו רוצים להפוך את הפלטפורמה לידידותית ואינטואיטיבית יותר עבור הקהל הנשי שלנו."