איך נשים יכולות להתחבר לעולם הקריפטו
ציטוט מ מערכת האתר ב 07/05/2025, 14:01עבור נשים שמבקשות להתמזג לתעשיית הקריפטו המורכבת, בה לעיתים קרובות מופיעים מונחים לא מובנים וזוכה לחוסר אמון, השלב הראשון הוא פשטות והנגשה. נשים בקהילת Web3 סבורות כי הבהרה, חינוך ותחושת שייכות קהילתית יכולות לפתוח את הדלתות בפני נשים נוספות שמעוניינות להיכנס לעולם זה. באירוע שנערך במהלך Token2049 בדובאי על ידי Blockchain Baddies, שיתפו נשים מספור חוויות אישיות מדרך כניסתן לתחום הקריפטו, והסבירו מדוע הן רואות את החשיבות של מעורבות נשית בעתיד הענף. בראיונות שערך Cointelegraph עם נציגות הקהילה, הן הדגישו כי המסלול להתחלת שינוי חייב לכלול הנגשה של מושגים טכנולוגיים מורכבים והפיכת פלטפורמות הלמידה לחווייתיות.
קרוליין יורק, מנהלת שיווק ב-Web3, טוענת כי יש להנגיש את המידע בצורה נגישה יותר. "כדי למשוך יותר נשים, המידע צריך להיות קל ומובן לעיכול." הקשר ושיתוף ידע בסביבות נשיות, כמו יוזמת SheFi, יכולה לסייע לנשים להרגיש בטוחות יותר להיכנס לעולם זה.
לפי הנדסה סאימה טאריק חאן, פישוט השפה והנגשת המידע הם הצעד הנכון. "עלינו להתחיל בבניית בסיס ידע", אמרה. "לנשים יש הרבה מה לתרום אם רק יינתן להן הדחף הנכון להיכנס לעבודה ב-Web3."
פאלומה סוריה בראון, סופרת המשתתפת ב-SheFi, מצביעה על היעדר חינוך פיננסי כנקודת התחלה. היא מסבירה כי חינוך פיננסי נכון יכול לשנות את תפיסת הקריפטו כמרחב רווי הונאות, ולפתוח אותן לעולם מלא הזדמנויות.
בנוסף, אביגיל זאווייר, מנהלת השיווק ב-Fasset, מוסיפה כי חברות צריכות לפעול להפיכת הקריפטו לנגיש לנשים באופן פרקטי. על ידי קבלת משוב מנשים ומתן האפשרות להשתלב, היא מאמינה שניתן ליצור חוויות משתמש שמתאימות לנשים בדיוק.
עבור נשים שמבקשות להתמזג לתעשיית הקריפטו המורכבת, בה לעיתים קרובות מופיעים מונחים לא מובנים וזוכה לחוסר אמון, השלב הראשון הוא פשטות והנגשה. נשים בקהילת Web3 סבורות כי הבהרה, חינוך ותחושת שייכות קהילתית יכולות לפתוח את הדלתות בפני נשים נוספות שמעוניינות להיכנס לעולם זה. באירוע שנערך במהלך Token2049 בדובאי על ידי Blockchain Baddies, שיתפו נשים מספור חוויות אישיות מדרך כניסתן לתחום הקריפטו, והסבירו מדוע הן רואות את החשיבות של מעורבות נשית בעתיד הענף. בראיונות שערך Cointelegraph עם נציגות הקהילה, הן הדגישו כי המסלול להתחלת שינוי חייב לכלול הנגשה של מושגים טכנולוגיים מורכבים והפיכת פלטפורמות הלמידה לחווייתיות.
קרוליין יורק, מנהלת שיווק ב-Web3, טוענת כי יש להנגיש את המידע בצורה נגישה יותר. "כדי למשוך יותר נשים, המידע צריך להיות קל ומובן לעיכול." הקשר ושיתוף ידע בסביבות נשיות, כמו יוזמת SheFi, יכולה לסייע לנשים להרגיש בטוחות יותר להיכנס לעולם זה.
לפי הנדסה סאימה טאריק חאן, פישוט השפה והנגשת המידע הם הצעד הנכון. "עלינו להתחיל בבניית בסיס ידע", אמרה. "לנשים יש הרבה מה לתרום אם רק יינתן להן הדחף הנכון להיכנס לעבודה ב-Web3."
פאלומה סוריה בראון, סופרת המשתתפת ב-SheFi, מצביעה על היעדר חינוך פיננסי כנקודת התחלה. היא מסבירה כי חינוך פיננסי נכון יכול לשנות את תפיסת הקריפטו כמרחב רווי הונאות, ולפתוח אותן לעולם מלא הזדמנויות.
בנוסף, אביגיל זאווייר, מנהלת השיווק ב-Fasset, מוסיפה כי חברות צריכות לפעול להפיכת הקריפטו לנגיש לנשים באופן פרקטי. על ידי קבלת משוב מנשים ומתן האפשרות להשתלב, היא מאמינה שניתן ליצור חוויות משתמש שמתאימות לנשים בדיוק.