מדריכים ומאמרים מקצועיים

ניווט בפורום
צריך להתחבר כדי ליצור נושאים ותגובות.

Super.money ו-Juspay: שותפות חדשה בעולם התשלומים הדיגיטליים

Super.money ו-Juspay: שותפות חדשה בעולם התשלומים הדיגיטליים

Super.money, פלטפורמת השירותים הפיננסיים שהתפצלה מ-Flipkart שבבעלות Walmart, עושה צעדים משמעותיים בשוק עם השקת מוצר חדש ושיתוף פעולה מפתיע. הפלטפורמה, שמתמקדת בפיתוח תחום הקנייה הישירה לצרכן (D2C), מכוונת להכנסות שנתיות של 100 מיליון דולר עד 2026. השותפה המרכזית במיזם זה היא Juspay, חברה לתשתיות תשלומים הנמצאת בקשיים, שמחפשת לחדש את מעמדה בקרב סוחרים הודים.

בשבוע שעבר, Super.money הציגה את Super.money Breeze, מוצר שמבטיח חווית קנייה בלחיצה אחת. המוצר נועד להאיץ את הרכישות המקוונות על ידי הסרת הצורך בסיסמאות חד-פעמיות והתחברויות חוזרות. טכנולוגיית התשלומים של Juspay מהווה את הבסיס להצלחת המוצר החדש, למרות שלחברה היו אתגרים מול חברות תשלומים מרכזיות מוקדם יותר השנה.

השותפות עם Juspay מעניקה ל-Super.money הזדמנות להרחיב את נוכחותה ולבנות זהות עצמאית בשוק. למרות שהיא נהנית מהפצה בלעדית דרך Flipkart, Super.money שואפת לבסס את עצמה כמותג עצמאי בתחום המסחר האלקטרוני. Juspay, מצידה, מקווה לשקם את אמונה בקרב סוחרים לאחר שאיבדה חלק מהם לטובת פתרונות תשלום פנימיים אחרים.

ההחלטה של Super.money לשתף פעולה עם Juspay ולא לבנות תשתית תשלומים משל עצמה מציעה יתרון משמעותי בתחום ה-D2C. היא מאפשרת לה להתמקד בפיתוח עסקאות צרכניות ולהגדיל את היקף התשלומים דרך הפלטפורמה. עם זאת, Super.money עשויה להתמודד עם תחרות קשה מצד שחקנים מבוססים כמו PhonePe, Google Pay ו-Razorpay.

השאלה הגדולה היא האם Super.money תצליח למנף את שיתוף הפעולה עם Juspay כדי להפוך להצלחה הפיננסית הבאה של Flipkart, או שמא תתמודד עם אותם לחצים פנימיים שהקשו על Juspay. האם לדעתכם השותפות הזו תצליח לחדור לשוק התשלומים הדיגיטליים ולהתמודד עם התחרות? שתפו את דעתכם!