סיילספורס חושפת את Agentforce 360: העתיד של סוכני הבינה המלאכותית בארגונים
ציטוט מ מערכת האתר ב 13/10/2025, 12:03
ביום שני האחרון הכריזה סיילספורס על השקת Agentforce 360, הגרסה החדשה של פלטפורמת סוכני הבינה המלאכותית שלה, במטרה להוביל את השוק הארגוני בתחום זה. החברה הציגה את הפלטפורמה החדשה לקראת כנס הלקוחות השנתי שלה, Dreamforce, המתוכנן להתחיל ב-14 באוקטובר. הגרסה החדשה מציעה כלים חדשניים להדרכת סוכנים, פלטפורמה לבניית והטמעת סוכני AI, וכן תשתית חדשה ליישום ההודעות Slack.
אחד החידושים המרכזיים ב-Agentforce 360 הוא כלי הנחיה חדש בשם Agent Script, שאמור לצאת בגרסת בטא בנובמבר. כלי זה מאפשר למשתמשים לתכנת את סוכני הבינה המלאכותית שלהם כך שיוכלו להגיב בצורה גמישה למצבים שונים. ישנה אפשרות להפעלת סוכנים בעלי "הנמקה", אשר מסוגלים לחשוב לפני מתן התגובה, מה שמביא לשיפור משמעותי ביכולת התגובה למגוון רחב של מצבים.
בנוסף, סיילספורס מציגה את Agentforce Builder, כלי חדש לבניית סוכני AI, אשר מאפשר למשתמשים לבנות, לבדוק ולהטמיע סוכנים ממקום אחד. הכלי כולל את Agentforce Vibes, שהוכרז מוקדם יותר החודש, ומציע אינטגרציה רחבה יותר עם Slack, כך שאפליקציות הליבה של סיילספורס יופיעו ישירות ב-Slack עד תחילת 2026.
במקביל, Slack עובדת על גרסה חדשה של צ'אטבוט Slackbot, שמטרתה לשמש כסוכן בינה מלאכותית אישי אשר לומד על המשתמש ומציע תובנות והמלצות. המהלך הזה מצביע על כוונת סיילספורס להרחיב את Slack ככלי חיפוש ארגוני ולשלב אותו עם פלטפורמות כמו Gmail ו-Dropbox בעתיד.
בזמן שסיילספורס משיקה את Agentforce 360, שוק הבינה המלאכותית בארגונים ממשיך להתפתח. חברות רבות מציעות כלים חדשים בתחום זה, כמו גוגל עם Gemini Enterprise ו-Anthropic עם Claude Enterprise. למרות זאת, מחקר של MIT מצא שרוב הפיילוטים של בינה מלאכותית בארגונים נכשלים, מה שמעלה שאלות לגבי ההחזר על ההשקעה בכלים אלו.
למרות האתגרים, סיילספורס מתגאה בכך ש-Agentforce משרתת 12,000 לקוחות, מספר גבוה משמעותית ממתחריה. לקוחות פיילוט הראשונים של השדרוגים כוללים את Lennar, Adecco ו-Pearson. המהלך של סיילספורס מציב אותה בעמדה מובילה בשוק הבינה המלאכותית הארגונית ומחזק את מעמדה כענקית בתחום ניהול קשרי הלקוחות.
השאלה הגדולה היא כיצד השוק יגיב לשדרוגים אלו והאם הם יצליחו להביא לידי ביטוי את הפוטנציאל הגלום בהם ולספק תמורה משמעותית לארגונים. מה דעתכם? האם אתם רואים את הבינה המלאכותית ככלי מרכזי בארגונכם בעתיד הקרוב?
ביום שני האחרון הכריזה סיילספורס על השקת Agentforce 360, הגרסה החדשה של פלטפורמת סוכני הבינה המלאכותית שלה, במטרה להוביל את השוק הארגוני בתחום זה. החברה הציגה את הפלטפורמה החדשה לקראת כנס הלקוחות השנתי שלה, Dreamforce, המתוכנן להתחיל ב-14 באוקטובר. הגרסה החדשה מציעה כלים חדשניים להדרכת סוכנים, פלטפורמה לבניית והטמעת סוכני AI, וכן תשתית חדשה ליישום ההודעות Slack.
אחד החידושים המרכזיים ב-Agentforce 360 הוא כלי הנחיה חדש בשם Agent Script, שאמור לצאת בגרסת בטא בנובמבר. כלי זה מאפשר למשתמשים לתכנת את סוכני הבינה המלאכותית שלהם כך שיוכלו להגיב בצורה גמישה למצבים שונים. ישנה אפשרות להפעלת סוכנים בעלי "הנמקה", אשר מסוגלים לחשוב לפני מתן התגובה, מה שמביא לשיפור משמעותי ביכולת התגובה למגוון רחב של מצבים.
בנוסף, סיילספורס מציגה את Agentforce Builder, כלי חדש לבניית סוכני AI, אשר מאפשר למשתמשים לבנות, לבדוק ולהטמיע סוכנים ממקום אחד. הכלי כולל את Agentforce Vibes, שהוכרז מוקדם יותר החודש, ומציע אינטגרציה רחבה יותר עם Slack, כך שאפליקציות הליבה של סיילספורס יופיעו ישירות ב-Slack עד תחילת 2026.
במקביל, Slack עובדת על גרסה חדשה של צ'אטבוט Slackbot, שמטרתה לשמש כסוכן בינה מלאכותית אישי אשר לומד על המשתמש ומציע תובנות והמלצות. המהלך הזה מצביע על כוונת סיילספורס להרחיב את Slack ככלי חיפוש ארגוני ולשלב אותו עם פלטפורמות כמו Gmail ו-Dropbox בעתיד.
בזמן שסיילספורס משיקה את Agentforce 360, שוק הבינה המלאכותית בארגונים ממשיך להתפתח. חברות רבות מציעות כלים חדשים בתחום זה, כמו גוגל עם Gemini Enterprise ו-Anthropic עם Claude Enterprise. למרות זאת, מחקר של MIT מצא שרוב הפיילוטים של בינה מלאכותית בארגונים נכשלים, מה שמעלה שאלות לגבי ההחזר על ההשקעה בכלים אלו.
למרות האתגרים, סיילספורס מתגאה בכך ש-Agentforce משרתת 12,000 לקוחות, מספר גבוה משמעותית ממתחריה. לקוחות פיילוט הראשונים של השדרוגים כוללים את Lennar, Adecco ו-Pearson. המהלך של סיילספורס מציב אותה בעמדה מובילה בשוק הבינה המלאכותית הארגונית ומחזק את מעמדה כענקית בתחום ניהול קשרי הלקוחות.
השאלה הגדולה היא כיצד השוק יגיב לשדרוגים אלו והאם הם יצליחו להביא לידי ביטוי את הפוטנציאל הגלום בהם ולספק תמורה משמעותית לארגונים. מה דעתכם? האם אתם רואים את הבינה המלאכותית ככלי מרכזי בארגונכם בעתיד הקרוב?