אמזון משיקה: מותג מזון חדש במחיר נגיש
ציטוט מ מערכת האתר ב 01/10/2025, 14:25
אמזון ממשיכה לשנות את כללי המשחק בשוק המזון. החברה הכריזה ביום רביעי על השקת מותג פרטי חדש, "אמזון גרוסרי", שמציע מגוון רחב של מוצרי מזון במחירים נגישים. רוב המוצרים במותג החדש מתומחרים מתחת ל-5 דולרים, מה שהופך אותם לאטרקטיביים במיוחד עבור הצרכנים. המותג כולל מוצרי בסיס כמו חלב ושמן זית, לצד תוצרת טרייה, בשר ודגים.
המהלך החדש של אמזון מגיע בזמן בו הצרכנים רגישים במיוחד למחירים, במיוחד לאור המגמות הכלכליות בשנים האחרונות. באמצעות "אמזון גרוסרי", החברה מספקת יותר מ-1,000 פריטי מזון איכותיים בכל הקטגוריות. כך, הלקוחות יכולים להרחיב את תקציב הקניות שלהם מבלי להתפשר על איכות או טעם.
ג'ייסון ביושל, סגן נשיא אמזון לחנויות מזון עולמיות ומנכ"ל וול פודס מרקט, ציין בהודעה לעיתונות כי המותג החדש מתמקד במתן פתרונות מזון איכותיים במחירים תחרותיים. "אמזון גרוסרי" מתחרה במותגים פרטיים נוספים בשוק, כמו גרייט ואליו של וולמארט ופייבוריט דיי של טארגט.
המוצרים החדשים כוללים פריטים מגוונים כמו לחמניות קינמון טריות מהמאפייה, בצק פיצה מקורר, מים מינרליים בבקבוק, ועוד. בחודשים הקרובים, אמזון מתכננת להרחיב את הקו עם מוצרים נוספים כמו ארוחות פסטה קפואות, מילויי פאי, גרנולה ועוגות פרוסות.
זו לא הפעם הראשונה שאמזון משיקה מותג המתמקד במחירים נגישים. בשנה שעברה החברה השיקה את מותג "אמזון סייבר" כדי להציע מוצרי יסוד ידידותיים לתקציב במחירים נמוכים. המותגים הפרטיים של אמזון ממשיכים לצבור תאוצה, עם עלייה של 15% ברכישת מוצרים פרטיים על ידי לקוחות בשנת 2024.
בנוסף, אמזון הודיעה על הרחבת שירות המשלוחים באותו היום ל-1,000 ערים ברחבי ארה"ב. מהלך זה מאפשר למשתמשים להזמין מוצרי מזון טריים כמו תוצרת חקלאית, מוצרי חלב, בשר ודגים, לצד מוצרי בית יומיומיים ופריטים נוספים.
המהלך החדש של אמזון מציב את החברה בעמדה חזקה בשוק המזון, ומציע לצרכנים פתרון משתלם ואיכותי לקניות המזון שלהם. מה דעתכם על המהלך של אמזון? האם אתם רואים בו פתרון לצרכים שלכם? שתפו אותנו בתגובות!
אמזון ממשיכה לשנות את כללי המשחק בשוק המזון. החברה הכריזה ביום רביעי על השקת מותג פרטי חדש, "אמזון גרוסרי", שמציע מגוון רחב של מוצרי מזון במחירים נגישים. רוב המוצרים במותג החדש מתומחרים מתחת ל-5 דולרים, מה שהופך אותם לאטרקטיביים במיוחד עבור הצרכנים. המותג כולל מוצרי בסיס כמו חלב ושמן זית, לצד תוצרת טרייה, בשר ודגים.
המהלך החדש של אמזון מגיע בזמן בו הצרכנים רגישים במיוחד למחירים, במיוחד לאור המגמות הכלכליות בשנים האחרונות. באמצעות "אמזון גרוסרי", החברה מספקת יותר מ-1,000 פריטי מזון איכותיים בכל הקטגוריות. כך, הלקוחות יכולים להרחיב את תקציב הקניות שלהם מבלי להתפשר על איכות או טעם.
ג'ייסון ביושל, סגן נשיא אמזון לחנויות מזון עולמיות ומנכ"ל וול פודס מרקט, ציין בהודעה לעיתונות כי המותג החדש מתמקד במתן פתרונות מזון איכותיים במחירים תחרותיים. "אמזון גרוסרי" מתחרה במותגים פרטיים נוספים בשוק, כמו גרייט ואליו של וולמארט ופייבוריט דיי של טארגט.
המוצרים החדשים כוללים פריטים מגוונים כמו לחמניות קינמון טריות מהמאפייה, בצק פיצה מקורר, מים מינרליים בבקבוק, ועוד. בחודשים הקרובים, אמזון מתכננת להרחיב את הקו עם מוצרים נוספים כמו ארוחות פסטה קפואות, מילויי פאי, גרנולה ועוגות פרוסות.
זו לא הפעם הראשונה שאמזון משיקה מותג המתמקד במחירים נגישים. בשנה שעברה החברה השיקה את מותג "אמזון סייבר" כדי להציע מוצרי יסוד ידידותיים לתקציב במחירים נמוכים. המותגים הפרטיים של אמזון ממשיכים לצבור תאוצה, עם עלייה של 15% ברכישת מוצרים פרטיים על ידי לקוחות בשנת 2024.
בנוסף, אמזון הודיעה על הרחבת שירות המשלוחים באותו היום ל-1,000 ערים ברחבי ארה"ב. מהלך זה מאפשר למשתמשים להזמין מוצרי מזון טריים כמו תוצרת חקלאית, מוצרי חלב, בשר ודגים, לצד מוצרי בית יומיומיים ופריטים נוספים.
המהלך החדש של אמזון מציב את החברה בעמדה חזקה בשוק המזון, ומציע לצרכנים פתרון משתלם ואיכותי לקניות המזון שלהם. מה דעתכם על המהלך של אמזון? האם אתם רואים בו פתרון לצרכים שלכם? שתפו אותנו בתגובות!