העלות הגבוהה של פרסומות במשחקים והימורים בתחום הקריפטו
ציטוט מ מערכת האתר ב 13/04/2025, 06:18פרסומות למשחקים והימורים בעולם הקריפטו הן האופציה היקרה ביותר לגיוס משתמשים בעלי ארנקים קריפטוגרפיים קיימים. על פי נתונים עדכניים, הן מדורגות בראש מבחינת העלות בקמפיינים קריפטוגרפיים. אסף נדלר, ממייסדי חברת השיווק Web3 Addressable, הצביע על כך שבקמפיינים אלו העלות החציונית לארנק היא 8.74 דולר, עם רבעון תחתון של 3.40 דולר.
מדד CPW (עלות לכל ארנק) נחשב לאיכותי יותר משום שהוא עוקב אחרי עלות המבקרים שכבר מתקינים ארנק קריפטוגרפי בדפדפן שלהם. נדלר הוסיף שבמהלך שנת 2024, מאומנם נמצא יחס גבוה בין עלות להחזר בתחום המשחקים וההימורים, מה שקשור בשיעור עזיבה גבוה, התנהגות ספקולטיבית ותחרות חזקה. לדבריו, אם משחקי Web3 הם העתיד, יש צורך במציאת מנוע גיוס משתמשים חזק יותר כדי שיהיו בני קיימא.
ג'ף "ג'יהו" זירלין, ממייסדי Axie Infinity, ציין כי תקופות של CPW גבוה הן הזדמנות לחדש וליצור מוצרים חדשים ולהגדיל את נתח השוק לקראת ההתפשטות הבאה.
בינתיים, לקמפיינים בתחום הפיננסים המבוזרים (DeFi) והפיננסים המרכזיים (CeFi) קל יותר למשוך משתמשים חדשים, עם עלות חציון של 2.79 דולר ורבעון תחתון של 0.10 דולר בלבד. התוצאות התבססו על ניתוח 200 קמפיינים של Addressable, שכללו מעל 70 מפרסמים ופנו לכ-9.5 מיליון משתמשים ברחבי העולם.
בזמן ירידות בשוק, קמפיינים בשוקי פרימיום יקרים במיוחד למשיכת תשומת לב של משתמשי הקריפטו. ב-2024, ארה"ב ומערב אירופה חוו עלייה משמעותית ב-CPW כששוקי הפרימיום המשיכו להתייצב, והעניין של מחזיקי הארנקים הקריפטוגרפיים פחת. שווקים מתפתחים, כמו אמריקה הלטינית ומזרח אירופה, מציעים CPW נמוכה אך יכולים לחוות תנודתיות עלויות קיצוניות.
פרסומות למשחקים והימורים בעולם הקריפטו הן האופציה היקרה ביותר לגיוס משתמשים בעלי ארנקים קריפטוגרפיים קיימים. על פי נתונים עדכניים, הן מדורגות בראש מבחינת העלות בקמפיינים קריפטוגרפיים. אסף נדלר, ממייסדי חברת השיווק Web3 Addressable, הצביע על כך שבקמפיינים אלו העלות החציונית לארנק היא 8.74 דולר, עם רבעון תחתון של 3.40 דולר.
מדד CPW (עלות לכל ארנק) נחשב לאיכותי יותר משום שהוא עוקב אחרי עלות המבקרים שכבר מתקינים ארנק קריפטוגרפי בדפדפן שלהם. נדלר הוסיף שבמהלך שנת 2024, מאומנם נמצא יחס גבוה בין עלות להחזר בתחום המשחקים וההימורים, מה שקשור בשיעור עזיבה גבוה, התנהגות ספקולטיבית ותחרות חזקה. לדבריו, אם משחקי Web3 הם העתיד, יש צורך במציאת מנוע גיוס משתמשים חזק יותר כדי שיהיו בני קיימא.
ג'ף "ג'יהו" זירלין, ממייסדי Axie Infinity, ציין כי תקופות של CPW גבוה הן הזדמנות לחדש וליצור מוצרים חדשים ולהגדיל את נתח השוק לקראת ההתפשטות הבאה.
בינתיים, לקמפיינים בתחום הפיננסים המבוזרים (DeFi) והפיננסים המרכזיים (CeFi) קל יותר למשוך משתמשים חדשים, עם עלות חציון של 2.79 דולר ורבעון תחתון של 0.10 דולר בלבד. התוצאות התבססו על ניתוח 200 קמפיינים של Addressable, שכללו מעל 70 מפרסמים ופנו לכ-9.5 מיליון משתמשים ברחבי העולם.
בזמן ירידות בשוק, קמפיינים בשוקי פרימיום יקרים במיוחד למשיכת תשומת לב של משתמשי הקריפטו. ב-2024, ארה"ב ומערב אירופה חוו עלייה משמעותית ב-CPW כששוקי הפרימיום המשיכו להתייצב, והעניין של מחזיקי הארנקים הקריפטוגרפיים פחת. שווקים מתפתחים, כמו אמריקה הלטינית ומזרח אירופה, מציעים CPW נמוכה אך יכולים לחוות תנודתיות עלויות קיצוניות.