ניווט בפורום
צריך להתחבר כדי ליצור נושאים ותגובות.

האתגרים בקמפיינים פרסומיים למשחקים והימורים בקריפטו

פרסומות למשחקים והימורים בתחום הקריפטו הן בין הדרכים היקרות ביותר לגיוס משתמשים בעלי ארנקי קריפטו בזמנים הנוכחיים. לפי נתונים עדכניים, קמפיינים אלו מתבלטים בהוצאות גבוהות במיוחד בתעשיית הקריפטו. אסף נדלר, מייסד-שותף של חברת השיווק Web3 Addressable, חשף בדוח שפורסם כי העלות לגיוס משתמש עם ארנק (CPW) בתחום ההימורים והמשחקים עומדת על ממוצע של $8.74, כשהרבעון הנמוך הוא $3.40. מדד ה-CPW נחשב "איכותי" משום שהוא מודד את העלויות למשיכת משתמשים שכבר יש להם ארנק קריפטו.

נדלר הסביר ל-Cointelegraph שמשתמשים עם ארנקים נוטים יותר להמיר את השימוש למוצרים קריפטוגרפיים. העלות ל-CPW משתנה באזורים שונים וברבעונים הפיננסיים של 2024. לדעת נדלר, ההשקעה הגבוהה בקמפיינים אלו נובעת מ"תנודתיות גבוהה, התנהגות ספקולטיבית ותחרות עזה." הוא הוסיף שנדרש מנוע שיווק חזק יותר כדי להפוך את המשחקים לברי קיימא כמו ב-Web2.

ג’ף "JiHo" זירלין מאקסי אינפיניטי ציין שהעלייה ב-CPW היא הזדמנות להתנסות ולבנות תוכניות חדשות לתפיסת נתחי שוק. זירלין טוען כי יש להבין את תקופות ההכנה ואת הזמן הנכון לפרוץ קדימה.

במקביל, קמפיינים בתחומי הפיננסים המבוזרים (DeFi) והמרכזיים (CeFi) מצליחים למשוך משתמשים חדשים בעלות נמוכה יותר. ממוצע העלות ל-CPW אצלם הוא $2.79, ורק $0.10 ברבעון התחתון, לפי הדוח.

תוצאות אלו מבוססות על 200 קמפיינים פרוגרמטיים ש-Addressable ניהלה עבור יותר מ-70 מפרסמים, שמיועדים ל-9.5 מיליון משתמשים ברחבי העולם ומשקפות את השינויים בעלות ל-CPW בשלל ענפי הקריפטו.

שוקי פרימיום אמנם עולים יותר בזמן ירידות, ונדלר הדגיש ששוקי פרימיום הופכים יקרים במיוחד כשהשוק נתון לתנודתיות ושורי, ומייעצים לנצל זאת בחוכמה. עם זאת, שווקים מתפתחים, כמו באמריקה הלטינית ומזרח אירופה, מציעים CPW נמוך בתנאים טובים אך עשויים להפתיע בתנודתיות בעלויות.