דורסיה משתפת פעולה עם MoonPay לתשלומי מטבעות קריפטו
ציטוט מ מערכת האתר ב 23/04/2025, 18:28פלטפורמת האירוח היוקרתי דורסיה משיקה שירות תשלום במטבעות קריפטו ללקוחות בארצות הברית, בריטניה, אירופה ושש מדינות ערביות. שירות זה מתאפשר הודות לשיתוף פעולה עם חברת MoonPay, כפי שדווח ל-Cointelegraph. האינטגרציה תאפשר למשתמשים להזמין חוויות יוקרה ולבצע עסקאות ישירות במטבעות USDC ובטוקנים מבוססי Solana באמצעות אפליקציית דורסיה. "שילוב התשלום במטבעות קריפטו הוא צעד טבעי להסתגלות להעדפות המשתנות של לקוחותינו," ציין מרק לוטנברג, המייסד והמנכ"ל של דורסיה. החברה הפכה לאחת מאפליקציות היוקרה שמאמצות תשלומים מבוססי קריפטו עבור לקוחות בעלי הון גבוה. התעשייה התפתחה בצורה משמעותית בתחום ה-Web3 בשנים האחרונות, עם אפשרויות תשלום בקריפטו ומעורבות לקוחות באמצעות NFTs ומטאברסים. חברות יוקרה נוספות, כמו יצרניות הרכב למבורגיני ופרארי ויצרנית השעונים פטק פיליפ, כבר מקבלות תשלומים במטבעות קריפטו. דורסיה היא פלטפורמת אירוח יוקרתית שמחברת משתמשים עם בתי מלון מפוארים, ובמקום השיטות המסורתיות להזמנות, היא פועלת על פי מודל תמחור דינמי ומבוסס חברות. על פי תחזיות חברת המחקר Grand View Research, שוק התיירות היוקרתית עתיד להגיע ל-2.3 טריליון דולר עד 2030. החברה גייסה 50.4 מיליון דולר בשלבי המימון הראשונים, והתומכים המרכזיים כוללים את Index Ventures ו-RedSea, לצד אנשים מתעשיות כמו Meta, Uber ו-Groot Hospitality. בנוסף לכל זאת, פלטפורמת ההלוואות מבוססת Polygon מתכננת לספק נזילות קריפטו עבור פריטי יוקרה. שיתוף הפעולה של דורסיה עם MoonPay הוא חלק מהתפשטותה המתוכננת של MoonPay בשנת 2024. מדובר בשיתוף פעולה שמצטרף לשורה של מותגי יוקרה נוספים שמשתפים פעולה עם MoonPay, ביניהם מותג האופנה גוצ'י, יצרנית הרכב בוגאטי ובית המכירות הפומביות כריסטי'ס. החברה מדווחת על עלייה של 112% בהכנסות נטו ב-2024, ועל קפיצה של 123% בנפח העסקאות ברבעון הראשון של 2025. בינואר, MoonPay רכשה את Helio, מעבדת תשלומים מבוססת Solana, בעסקה של 175 מיליון דולר, מהלך שהרחיב את שיתופי הפעולה בתשלומים, כולל עם דורסיה. בנוסף, החברה רכשה לאחרונה את Iron כדי להקל על תשלומים במטבעות יציבים עבור סוחרים.
פלטפורמת האירוח היוקרתי דורסיה משיקה שירות תשלום במטבעות קריפטו ללקוחות בארצות הברית, בריטניה, אירופה ושש מדינות ערביות. שירות זה מתאפשר הודות לשיתוף פעולה עם חברת MoonPay, כפי שדווח ל-Cointelegraph. האינטגרציה תאפשר למשתמשים להזמין חוויות יוקרה ולבצע עסקאות ישירות במטבעות USDC ובטוקנים מבוססי Solana באמצעות אפליקציית דורסיה. "שילוב התשלום במטבעות קריפטו הוא צעד טבעי להסתגלות להעדפות המשתנות של לקוחותינו," ציין מרק לוטנברג, המייסד והמנכ"ל של דורסיה. החברה הפכה לאחת מאפליקציות היוקרה שמאמצות תשלומים מבוססי קריפטו עבור לקוחות בעלי הון גבוה. התעשייה התפתחה בצורה משמעותית בתחום ה-Web3 בשנים האחרונות, עם אפשרויות תשלום בקריפטו ומעורבות לקוחות באמצעות NFTs ומטאברסים. חברות יוקרה נוספות, כמו יצרניות הרכב למבורגיני ופרארי ויצרנית השעונים פטק פיליפ, כבר מקבלות תשלומים במטבעות קריפטו. דורסיה היא פלטפורמת אירוח יוקרתית שמחברת משתמשים עם בתי מלון מפוארים, ובמקום השיטות המסורתיות להזמנות, היא פועלת על פי מודל תמחור דינמי ומבוסס חברות. על פי תחזיות חברת המחקר Grand View Research, שוק התיירות היוקרתית עתיד להגיע ל-2.3 טריליון דולר עד 2030. החברה גייסה 50.4 מיליון דולר בשלבי המימון הראשונים, והתומכים המרכזיים כוללים את Index Ventures ו-RedSea, לצד אנשים מתעשיות כמו Meta, Uber ו-Groot Hospitality. בנוסף לכל זאת, פלטפורמת ההלוואות מבוססת Polygon מתכננת לספק נזילות קריפטו עבור פריטי יוקרה. שיתוף הפעולה של דורסיה עם MoonPay הוא חלק מהתפשטותה המתוכננת של MoonPay בשנת 2024. מדובר בשיתוף פעולה שמצטרף לשורה של מותגי יוקרה נוספים שמשתפים פעולה עם MoonPay, ביניהם מותג האופנה גוצ'י, יצרנית הרכב בוגאטי ובית המכירות הפומביות כריסטי'ס. החברה מדווחת על עלייה של 112% בהכנסות נטו ב-2024, ועל קפיצה של 123% בנפח העסקאות ברבעון הראשון של 2025. בינואר, MoonPay רכשה את Helio, מעבדת תשלומים מבוססת Solana, בעסקה של 175 מיליון דולר, מהלך שהרחיב את שיתופי הפעולה בתשלומים, כולל עם דורסיה. בנוסף, החברה רכשה לאחרונה את Iron כדי להקל על תשלומים במטבעות יציבים עבור סוחרים.