החלפת קישורים לבעלי אתרים

מערכת החלפת קישורים לבעלי אתרים באופן אוטומטי להעלאת ה- SEO & Domain Authority, הרשמה בקליק אחד, הזנת הקישור שלכם בקליק והטמעת הקישור שלנו.

יש לקרוא לפחות את הקווים המנחים על מנת להחליף איתנו קישורים, שאר הכתבה היא לידע בסיסי למי שפחות מתמצא בקידום אתרים והחלפת קישורים.

קווים מנחים להחלפת קישורים (חשוב לקרוא)

  1. מערכת החלפת הקישורים שלנו היא אוטומטית ולכן יש צורך בהרשמה בקליק ע”י לחיצה על “המשך עם Google“.
  2. כאשר תירשמו להחלפת הקישור תזינו את הפרטים של האתר שלכם, ותכניסו קישור שלנו אליכם לאתר.
  3. המערכת שלנו תזהה את הקישור שלנו אצלכם – ותפעיל באופן אוטומטי את הקישור שלכם שיופיע עם שם האתר, תמונת האתר, ותיאור.
  4. אם תסירו את הקישור שלנו – הקישור שלכם יוסר באופן אוטומטי.
  5. אם האתר שלכם כבר לא יהיה פעיל מכל סיבה שהיא – הקישור שלכם יוסר באופן אוטומטי.
  6. במידה ולא מצאתם את הקטגוריה הנכונה שתתאר את האתר שלכם – יש לעדכן אותנו בהקדם על מנת שנוכל ליצור קטגוריה מתאימה.

לכניסה למערכת החלפת קישורים לחץ כאן

בשביל מה צריך החלפת קישורים?

החלפת קישורים בין בעלי אתרים, ידוע גם בשם “Link Exchange”, היא טכניקה שבה שני בעלי אתרים מחליפים קישורים עם זה את זה במטרה להגביר את התנודה לאתרים שלהם ולשפר את מיקומם בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי חיפוש אחרים. ישנם יתרונות וחסרונות להחלפת קישורים, והנה כמה מהם:

יתרונות:

  1. שיפור במיקום במנועי חיפוש: קישורים חוזרים לאתר עשויים לשפר את מיקומו בתוצאות החיפוש (SEO).
  2. הגברת תנודה: קישורים מאתרים אחרים עשויים להביא יותר מבקרים לאתר.
  3. חשיפה לקהל חדש: החלפת קישורים עשויה לחשוף את האתר לקהל חדש שלא היה מוכר לו קודם לכן.
  4. שיפור Domain Authority: זוהי בעצם הסיבה העיקרית להחלפת הקישורים (ראה הרחבה בהמשך)

חסרונות:

  1. קישורים לא רלוונטיים: יתרון החלפת קישורים יכול להיות מופחת אם האתרים אינם רלוונטיים זה לזה. (האתר שלנו עוסק בנישה רחבה על כלל נושאים ולכן תמיד אנו רלוונטים!)
  2. עלות זמן ומאמץ: ייתכן שיהיה צורך להוציא זמן ומאמץ רבים כדי למצוא אתרים רלוונטיים ולהגיע להסכמות עם בעליהם. (המערכת שלנו אוטומטית – אין דילים, אין ויכוחים, תן קישור – קבל קישור!)
  3. סיכון לעונשין ממנועי החיפוש: מנועי חיפוש כמו גוגל עשויים להזהיר או להעניש אתרים שמשתמשים בטכניקות שאינן תקניות לבניית קישורים. (אנו נשמש מעין “אינדקס אתרים” ולכן אין רלוונטיות לסעיף זה)

מהו Domain Authority?

Domain Authority (או בקיצור DA) הוא מדד שנוצר על ידי החברה Moz, והוא מנסה לחזות כמה היטב דומיין (אתר) מסוים ימוקם בתוצאות חיפוש של מנועי החיפוש. המדד מחושב על פי מספר של פקטורים שונים, כולל את מספר הקישורים החוזרים לאתר ואת איכותם, והוא מוצג כמספר בין 1 ל-100. ככל שה-DA של אתר גבוה יותר, כך הסיכוי שהאתר ימוקם טוב יותר בתוצאות החיפוש.

איך מחושב ה-DA?

ה-DA מחושב על פי מספר של פקטורים, כולל:

  1. מספר הקישורים החוזרים: כמה קישורים יש שמצביעים לאתר מאתרים אחרים.
  2. איכות הקישורים החוזרים: לא כל הקישורים נחשבים שווים. קישורים מאתרים עם DA גבוה יותר יש ערך גבוה יותר.
  3. מידע נוסף: פקטורים נוספים כמו גיל הדומיין ומבנה האתר גם משפיעים על ה-DA.

למה ה-DA חשוב?

  1. שיפור תוצאות חיפוש: אתרים עם DA גבוה יותר נוטים להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
  2. מדד להשוואת אתרים: ה-DA משמש כמדד להשוואה בין אתרים שונים.
  3. אטרקציה של קישורים: אתרים עם DA גבוה יותר עשויים למשוך יותר קישורים חוזרים.

איך לשפר את ה-DA של אתר?

  1. יצירת תוכן איכותי: תוכן שימושי ואיכותי יכול למשוך קישורים חוזרים.
  2. שיפור טכני של האתר: שיפור המהירות, הביטחון והנגישות של האתר.
  3. קידום האתר באמצעות קישורים: עבודה על קישורים חוזרים מאתרים רלוונטיים ואמינים.

חשוב לציין שה-DA הוא רק מדד אחד מתוך רבים, והוא לא חייב להשפיע ישירות על מיקום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל או מנועי חיפוש אחרים.

למדריכים ומאמרים נוספים ניתן להיכנס לקטגוריה בניית וקידום אתרים